Ciele a Stratégia
CIEĽ 1
Vytvoriť systém kvalitného poskytovania sociálnych služieb s prihliadaním na individuálne potreby prijímateľov.
Stratégie:
1. Zdokonaliť postupy na individuálne plánovanie, evidenciu, hodnotenie poskytovaných sociálnych služieb prijímateľov.
2. Zvyšovať počet odborných zamestnancov a ich odbornú úroveň.
3. Vytvorenie širokej škály činnosti pri poskytovaní sociálnych služieb ako najvyššej formy osobného prístupu ku prijímateľovi.
CIEĽ 2
Podporovať aktivity vykonávané v zariadení, partnerstvá a spoluprácu s komunitou, za účelom zapojenia prijímateľov do diania v spoločnosti a podporovať rodinné vzťahy.
Stratégie:
1. Organizovanie spoločenských akcií zameraných na upevnenie vzťahu – prijímateľ – komunita.
2. Prezentácia zariadenia formou realizovania dni otvorených dverí a iných kultúrno-spoločenských podujatí za podpory a účastí komunity.
3. Podporovať vzťahy prijímateľ –rodina.
CIEĽ 3
Budovanie multidisciplinárneho tímu odborných pracovníkov, ktorí zabezpečujú potreby prijímateľov.
Stratégie:
1. Pravidelne prehodnocovať organizačnú štruktúru zamestnancov v súlade s požiadavkami zariadenia s ohľadom na potreby prijímateľov.
2. Zvyšovať neustále odbornú úroveň zamestnancov.
CIEĽ 4
Zabezpečiť humanizáciu a estetizáciu prostredia pre klientov so zameraním na kvalitu bývania
Stratégie:
1. Plniť požiadavky v súlade splatnou legislatívou.
CIEĽ 5
Zabezpečiť viaczdrojové financovanie prevádzky zariadenia z grantov a nadácií.
Stratégie:
1. Podporiť činnosť OZ Sedmokráska Terchová, ktoré bolo založené za účelom vykonávania aktivít pre prijímateľov zariadenia.
2. Získavať sponzorské dary.
3. Vypracovať projekty za účelom získavania mimorozpočtových zdrojov na aktivizáciu klientov.